Reklama – istotne odcienie oraz akcesoria w trakcie kampanii marketingowej
Reklama staje się w aktualnych czasach coraz ważniejsza, by przedsiębiorstwo osiągnęło komercyjny sukces. W ciągu zaledwie kilkunastu rozwinęła się także w Polsce. W tej chwili wyróżnia się już dużo jej form, jakie rozpowszechniane są przez środki masowego przekazu, niemniej jednak popularnością cieszą się także jej małe formy, jak choćby ulotki. We wszystkich reklamach graficznych bardzo istotne są w głównej mierze zastosowane kolory. Czcionki, zdjęcia muszą przyciągnąć uwagę konsumentów, nie mogą w takim razie być mdłe i nijakie. Najprzyzwoiciej, żeby miały barwy żywe oraz intensywne.
Idealnie sprawdza się w tej roli zieloność, niebieski czy pomarańcz. Ciekawe są też reklamy, w jakich czerwień, róże oraz pokrewne im odcienie mocno odbijają się na czarnym tle. Intrygująca grafika powinna przy tym wszystkim w jakiś sposób współbrzmieć z porządnie skomponowanym tekstem. Nie za długim oraz nie za krótkim, tylko takim w sam raz, w którym zawarte pozostaną wszelkie najważniejsze informacje.
Reklamy graficzne to zarówno te najmniejsze ulotki, jak również oraz wielkoformatowe billboardy, które spotkać wolno w centrach kolosalnych miast. W gospodarce wolnorynkowej liczy się już nie tylko sama jakość proponowanych towarów. Konsument nim się na nie skusi, w pierwszej kolejności musi o nich usłyszeć. W takich wypadkach niebezużyteczna staje się już promocja i reklama. Marketing niezwykle dynamicznie rozwija się zaledwie od kilkunastu lat, a sama branża reklamowa stała się jedną z ważniejszych w sektorze usług. W zależności od charakteru artykułu oraz typu kontrahentów, do jakich jest on skierowany, wyróżnia się dużo rodzajów i typów reklamy, jakie rozpowszechniane są na przeróżne sposoby. W krótkim czasie oraz do najogromniejszej ilości konsumentów są w stanie dotrzeć reklamy telewizyjne, radiowe oraz internetowe.
Niemniej jednak ważne są też i te mniejsze jej formy, jakie bezpośrednio trafiają do potencjalnych konsumentów. Jedną z nich są foldery. Małe broszurki informacyjne na ogół mają praktyczny format, są barwne, zawierają sporo fotografii oraz wszystkie niezbędne wiadomości o towarze czy też usłudze. Zazwyczaj taką małą formę reklamy wybierają szkoły językowe, restauracje i inne punkty gastronomiczne, a niekiedy także i biura podróży.