Zdjęcia do sklepu odzieżowego – wykonać samodzielnie, czy zlecić specjaliście?

IT Marketing i reklama Rozrywka

Sprzedajesz odzież damską, męską lub dziecięcą? A może dopiero zastanawiasz się nad uruchomieniem własnego biznesu online? W takim razie z pewnością fotografia produktowa będzie Cię interesować! Czy wiesz, jak należy wykonywać zdjęcia odzieży, aby fotografie prezentowały się jak najlepiej?

Samodzielne robienie zdjęć odzieży

Proste zdjęcia odzieży możesz zrobić samodzielnie. Zastanów się jednak, czy ostateczny efekt będzie zadowalający. Potencjalni klienci, którzy wstępnie są zainteresowani danym produktem, muszą zostać przekonani do jego zakupu – odpowiednio wykonane, atrakcyjne fotografie często skłaniają do wydania pieniędzy. Odzieżowe sklepy internetowe to branża o dość wysokiej konkurencyjności – zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z usług fachowego fotografa, który wykona zdjęcia w taki sposób, aby uwypuklały one najważniejsze cechy przedmiotów. Wówczas wyróżnisz się na tle konkurentów.

Jeżeli pojęcie packshot jest dla Ciebie obce, już spieszymy z wyjaśnieniem. To fotografie mające za zadanie prezentować przedmiot na tle o jednolitym kolorze (najpopularniejsza jest biel). Wówczas osoba przeglądająca sklep internetowy skupi się na produktach, które przedstawione są w jasny, niczym niezakłócony spokój.

Zleć to profesjonalistom!

Zdjęcia typu duch to fotografie przedstawiające odzież na niewidocznym manekinie. Tego rodzaju packshoty fenomenalnie sprawdzają się zarówno w przypadku odzieży męskiej, jak i damskiej Potencjalny kupujący może wówczas dokładnie zapoznać się z produktem, zobaczy, z jakiego materiału wykonany jest przedmiot, rozpozna fakturę oraz dokładną barwę.

Packshoty zamówisz w studiach fotograficznych, specjalizujących się w fotografii produktowej i reklamowej. Wszystkie szczegóły dotyczące obrazów ustalisz z profesjonalistą, który będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie sesji. Jeżeli dysponujesz odrobinę większym budżetem, warto zainteresować się packshotami 360. To interaktywne obrazy, oferujące dodatkową funkcję obracania.